piątek, 15 marca 2013

Rozdział 3 .

* oczami Klaudii *

Wstałam i poszłam do łazienki gdzie odbyłam poranną toaletę , a następnie ubrałam się w :

 Jeszcze nie do końca obudzona zeszłam powoli do kuchni gdzie było słychać odgłosy kładzionych misek oraz sypanych płatek . Usiadłam na krześle i czekałam , aż Marta poda mi mleko . Kiedy zalewałam czekoladowy przysmak do moich uszu dobiegł dzwięk pukania do drzwi . Marika z Martą natychmiast zerwały się w stronę wejścia , a ja nie wiedząć o co chodzi zostałam i kontynuowałam konsumowanie posiłku . Nie minęła minuta , a usłyszałam głośne piski i poplątane słowa . Zdziwiona całym faktem odwróciłam głowę w stronę korytarza i to co zobaczyłam przeszło moje największe oczekiwania . Ujrzałam trzech chłopaków którzy radośnie pomachali w moim kierunku . Szybko odmachałam co spowodowało , że zachwiałam się na stołku . Krzesło coraz bardziej się przechylało , a ja próbując sie przytrzymać , wywaliłam na siebie miskę z mlekiem po czym runęłam na ziemię . Dziewczyny nie wiedząc co zrobić stały i po prostu śmiały się z mojego kalectwa . Tylko przestraszony Luke podbiegł do mnie i pomógł wstać . Poczułam , że po moim przedramieniu spływają jakieś krople . Spanikowana , zaczęłam krzyczeć i ukryłam twarz w dłoniach . Po chwili poczułam ciepłą rękę która delikatnie głaskała mnie po łopatce .
- Nie bój sie to tylko mleko , głuptasku . - powiedział Luke ' y ciepłym głosem , a następnie przytulił dodając otuchy . Zdezorientowana odwzajemniłam uścisk co nie trwało zbyt długo ponieważ podbiegła do nas Marika i odciągnęła mnie mówiąc :
- Idź się przebrać kaleko .
Wyraźnie widziałam , że brunetka jest zazdrosna dlatego bez gadania puściłam chłopaka i pobiegłam na górę . Wyjęłam czyste ubrania i poszłam wsiąść prysznic .

( . . . )

Kiedy już zeszłam do pokoju okazało się , że pani Styles rozmawia z całą piątką która słucha jej w skupieniu . Usiadłam obok Jai ' a i skierowałam wzrok na Marikę która kurczowo przytulała jego brata bliźniaka . Chciaż od zawsze uwielbiałam Jai ' a poczułam lekką zazdrość . Pani Beata przerwała niezręczną cisze i kontunułowała rozmowe , tym razem opowiadając o tym jak poznała Gine i jej synów .
- Więc kiedy byłam na wyjeździe służbowym w ubiegłym roku , wynajmowałam domek w sąsiedztwie . Pewnego dnia cała czwórka przyszła mnie przywitać z ciastkami domowej roboty które były naprawdę pyszne . A propo muszę wziąść od waszej mamy przepis . Wracając do tematu , zaprosiłam ich do środka na herbatkę i tak oto wszyscy się poznaliśmy . Miesiąc przez wakacjami pomyślałam , że warto abyście wszyscy sie poznali dlatego zaprosiłam chłopców do Anglii . Chyba  dobrze zrobiłam , czyż nie ?
- Oczywiście , że tak . - odpowiedziała Marta . - A ty Klaudia jak sądzisz ?
- Ja . . . ahh tak cudownie .
- Oczywiście , że tak ! Jesteś najlepszą mamą na świecie . - oznajmiła Marika na chwilę odklejając sie od Luke ' a .
Nie wiem dlaczego ale patrząc na tę cudowną scenkę , kiedy brunetka prawie wyciskała flaki z biednego , ślicznego , cudownego . . . . yyy . . znaczy z biednego chłopaka chciałam wyjść jak najszybciej z tego pomieszczenia . Aby wyrwać się z tej sytuacji przerwałam rozmowę pomiędzy pozostałymi :
- Przepraszam , ale muszę sie przewietrzyć . - powiedziałam i podniosłam się z kanapy , obierając kierunek ku wyjściu . Kiedy zakładałam buty usłyszałam skrawek rozmowy :
- Jest wolna jedna sypialnia , gdzie jest dwu osobowe łóżko , więc jest mały problem . - powiedziała Marta , bynajmniej tak mi się wydaje .
- To ja mogę spać z Martą . - oznajmił Beau .
Ostatnie co dobiegło do moich uszu to zgoda pozytywnie zaskoczonej dziewczyny .

( . . . )

Wracałam cała mokra , ponieważ zaczął padać deszcz . Tanecznym krokiem i o wiele lepszym humorem weszłam na werandę i stwierdziłam fakt , że pani Styles już odjechała . To z mojej strony był mały nietakt , że nawet się z nią nie pożegnałam , ale postanowiłam nie zaprzątać głowy taką błachostką . Weszłam po cichutku do opustoszałego mieszkania i zdjełam obuwie . Poruszając się w stronę schodów zobaczyłam blask kominka i siedzącą przy niej postać . Usiadłam obok i zbaczałam czekoladowe tęczówki należące do Luke ' a .
- O Boże , ale jesteś mokra . Poczekaj chwilę . - podniósł się i odłożył kakao .
Pobiegł na górę i po chwili wrócił z dużym , kolorowym ręcznikiem . Podszedł i okrył mnie , a następnie poszedł do kuchni z której wrócił z kubkiem ciepłego kakao . Usiedliśmy wystarczająco blisko siebie bym mogła poczuć jego zniewalające zapach . Chłopak spytał czy już na pewno sie ogrzałam . Ja zziębniętym głosem odpowiedziałam , że jest już o wiele lepiej i poczułam na sobie jego przeszywający wzrok . Rozmawialiśmy na każdy temat , nie było dla nas sprawy w której nie bylibyśmy ze sobą zgodni . Nasza rozmowa się nie kończyła w przeciwieństwie do ciepłego kakao które dorabialiśmy w międzyczasie . Kiedy piłam trzeci kubek moje oczy same się zamykały . Oparłam głowę na chłopaku który zaczął nucić jakąś piosenkę . Parę minut później poczułam jak bierze mnie na ręce i niesie do pokoju . Gdy położył mnie na łóżku i przykrył kocykiem , podziękowałam na co on pocałował mnie w czółko i powiedział krótkie , ale ciepłe : Dobranoc .

_____________
Jak widzicie doszli nowi bohaterowie więc akcja opowiadania zacznie się rozkręcać .
Jeżeli pod wpisem ukaże się co najmniej 7 komentarzy , nowy rozdział ukaże się
we wtorek lub nawet szybciej . : )
xoxo .

5 komentarzy:

  1. czuję, że to będą ciekawe wakacje ;)
    nie umie rozkimać, dlaczego robicie spacje przed znakami interpunkcyjnymi ;D

    będziecie mnie informować o nn? nie wiem, czy macie tt bo jakoś nie potrafię znaleźć info o tym na profilu, ale jakby to mój nick to @imkedippe ;) a jak nie macie, to na moim blogu - http://open-up-my-heart.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie. Super piszecie. Macie talent. :) A wy moi drodzy dodajcie komentarze bo chce następną część.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog. Mam prośbe, niech Jai będzie z Mariką !!!! Luke jest Klaudi.;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Razem z siostrą czytamy waszego bloga i już go kochamy. Prosimy o next ! pozdro Karolina i Zuza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam że anonimowo ale nie mam konta na google. Blog fajny ale troche krótkie rozdziały. ;( czekam na następny.

    OdpowiedzUsuń